A Léna Divat honlapja a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. További tudnivalók

Reklamáció

A reklamációt a következő esetekben nem tudjuk elfogadni:

  • ha az árut a megadottól eltérő célra használták
  • beavatkoztak a termék szerkezetébe
  • normál kopás
  • a karbantartás nem felel meg az utasításoknak
  • a termék ápolását elhanyagolták
  • direkt okozott kár

Termékeink tökéletes állapotban kerülnek elküldésre, gyártási vagy egyéb hibák esetén lépjen kapcsolatba velünk.

Visszaküldés:

  • Amennyiben a szállított termék nem felel meg Önnek, nincsen probléma. A megvásárolt termékeket visszaküldheti 14 napon belül a szállítmány átvételétől számítva.
  • Amint megérkezik a termék vissza hozzánk, úgy az Ön által megadott bankszámlalszámra visszautaljuk a termék árát.

Alsóneműt, fürdőruhát, maszkot, zoknit és harisnyát nem lehetséges visszaküldeni higéniai okok miatt!

A visszaküldésről:

  • az árunak sértetlennek kell lennie
  • az árut nem szabad használni
  • a címkét nem szabad eltávolítani
  • az áruval együtt küldje el a hiba leírását is