GYIK
1. Mennyi idő a rendelés?
Amely termékünk raktáron van, azt azonnal tudjuk szállítani. A rendelésed leadásától számítva 2-3 munkanap a szállítási idő.
2. Személyes vásárlásra van lehetőség?
Igen, van lehetőség személyes vásárlásra. Nagykátán található üzletünk (üzleteink).
3. Vannak Léna Divat üzletek?
Természetesen. Jelenleg két üzletünk van, címeink: 2760 Nagykáta, Dózsa György út 36. és 2760 Nagykáta, Szabadság tér 7.
4. Milyen méretet válasszak?
Több gyártó termékeit forgalmazzuk, ezért eltérő lehet a méretezés.
Oldalunkon található általános mérettáblázat, azonban minden terméknél külön- külön is megadjuk.
Kérünk, hogy a helyes méretválasztáshoz mindig vedd figyelembe a centis adatokat, illetve a kisebb eléréseket.
5. Rendelésnél elrontottam az adatot/adatokat, mit tehetek?
Ez esetben kérünk, hogy a lehető leghamarabb jelezd nekünk a problémát e-mailben, és segítünk a módosításban.
6. Mennyibe kerül a szállítás?
Lehetőség van Simple Pay, bankkártyás, átutalásos és utánvétes fizetési módra is.
Simple Pay bankkártyás és átutalásos fizetési móddal 1 790 Ft, utánvéttel 2 190 Ft.
Utánvétes fizetés esetében a csomag átvételekor kell fizetni a futárnak.
34 990 Ft felett azonban ingyenes a szállítás.
7. A futárnak csak készpénzzel lehet fizeti?
Nem, a futárnál bankkártyás fizetési lehetőség is adott.
8. Mikor érkezik a csomagom?
A rendelésed leadását követően folyamatosan tájékoztatni fogunk rendelésed állapotáról, illetve amikor átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak.
Ezt követően a futárszolgálat fog tájékoztatni téged a csomag érkezéséről.
A kézbesítés napján SMS-t fogsz kapni, amely tartalmazni fogja az utánvét összegét, a futár telefonszámát, illetve a várható kiszállítást.
9. Mi történik ha nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban?
Fel kell venned a kapcsolatot a futárral, az SMS-ben megadott telefonszámon. Díjmentesen másik kiszállítási nap egyeztethető a futárral.
10. Mi történik akkor, ha nem veszem át a csomagot vagy mégsem kérem a megrendelést?
Amennyiben a csomagot nem veszed át, úgy sajnos nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni tőled, s így csak előre utalással tudsz majd fizetni.
Ha meggondolod magad a rendeléseddel kapcsolatban, azt kérünk, hogy a lehető leghamarabb jelezd nekünk, mielőtt még átadnánk a csomagot a futárszolgálatnak.
11. Ha leadtam már a megrendelést, de utólag még találtam olyan terméket amit szeretnék megrendelni, hozzá tudom tenni az előző rendeléshez?
Ez attól függ, hogy az első rendelésedet már összeállítottuk e a kiszállításra. Ebben az esetben további terméket már nem tudunk a csomagba tenni.
Ha még azonban nem csomagoltuk össze a rendelésed, akkor természetesen hozzá tudjuk tenni a plusz terméket/termékeket.
12. Mit tehetek akkor, ha nem lett jó a megrendelt termék?
Ha nem lett jó vagy probléma adódott a megrendelt termékkel/termékekkel lehetőség van visszaküldésre. További információt az Ügyfélszolgálat, Visszaküldés menüpontban kaphatsz.
Ha bármi további kérdésed felmerülne, keress minket bizalommal a lenadivat2000@gmail.com email címen vagy telefonon a 06 30 873 4485 számon.