A Léna Divat honlapja a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. További tudnivalók

GYIK

1. Mennyi idő a rendelés?

Amely termékünk raktáron van, azt azonnal tudjuk szállítani. A rendelésed leadásától számítva 2-3 munkanap a szállítási idő.

 

2. Személyes vásárlásra van lehetőség?

Igen, van lehetőség személyes vásárlásra. Nagykátán található üzletünk (üzleteink).

 

3. Vannak Léna Divat üzletek? 

Természetesen. Jelenleg két üzletünk van, címeink: 2760 Nagykáta, Dózsa György út 36. és 2760 Nagykáta, Szabadság tér 7. 

 

4. Milyen méretet válasszak?

Több gyártó termékeit forgalmazzuk, ezért eltérő lehet a méretezés.

Oldalunkon található általános mérettáblázat, azonban minden terméknél külön- külön is megadjuk.

Kérünk, hogy a helyes méretválasztáshoz mindig vedd figyelembe a centis adatokat, illetve a kisebb eléréseket.

 

5. Rendelésnél elrontottam az adatot/adatokat, mit tehetek?

Ez esetben kérünk, hogy a lehető leghamarabb jelezd nekünk a problémát e-mailben, és segítünk a módosításban.

 

6. Mennyibe kerül a szállítás?

Lehetőség van Simple Pay, bankkártyás, átutalásos és utánvétes fizetési módra is.

Simple Pay bankkártyás és átutalásos fizetési móddal 1 790 Ft, utánvéttel 2 190 Ft.

Utánvétes fizetés esetében a csomag átvételekor kell fizetni a futárnak.

34 990 Ft felett azonban ingyenes a szállítás.

 

7. A futárnak csak készpénzzel lehet fizeti?

Nem, a futárnál bankkártyás fizetési lehetőség is adott.

 

8. Mikor érkezik a csomagom?

A rendelésed leadását követően folyamatosan tájékoztatni fogunk rendelésed állapotáról, illetve amikor átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak.

Ezt követően a futárszolgálat fog tájékoztatni téged a csomag érkezéséről.

A kézbesítés napján SMS-t fogsz kapni, amely tartalmazni fogja az utánvét összegét, a futár telefonszámát, illetve a várható kiszállítást.

 

9. Mi történik ha nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban?

Fel kell venned a kapcsolatot a futárral, az SMS-ben megadott telefonszámon. Díjmentesen másik kiszállítási nap egyeztethető a futárral.

 

10. Mi történik akkor, ha nem veszem át a csomagot vagy mégsem kérem a megrendelést?

Amennyiben a csomagot nem veszed át, úgy sajnos nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni tőled, s így csak előre utalással tudsz majd fizetni.

Ha meggondolod magad a rendeléseddel kapcsolatban, azt kérünk, hogy a lehető leghamarabb jelezd nekünk, mielőtt még átadnánk a csomagot a futárszolgálatnak.

 

11. Ha leadtam már a megrendelést, de utólag még találtam olyan terméket amit szeretnék megrendelni, hozzá tudom tenni az előző rendeléshez?

Ez attól függ, hogy az első rendelésedet már összeállítottuk e a kiszállításra. Ebben az esetben további terméket már nem tudunk a csomagba tenni.

Ha még azonban nem csomagoltuk össze a rendelésed, akkor természetesen hozzá tudjuk tenni a plusz terméket/termékeket.

 

12. Mit tehetek akkor, ha nem lett jó a megrendelt termék?

Ha nem lett jó vagy probléma adódott a megrendelt termékkel/termékekkel lehetőség van  visszaküldésre. További információt az Ügyfélszolgálat, Visszaküldés menüpontban kaphatsz.

 

Ha bármi további kérdésed felmerülne, keress minket bizalommal a lenadivat2000@gmail.com email címen vagy telefonon a 06 30 873 4485 számon.