Visszaküldés, csere
Abban az esetben, ha a termék nem lett megfelelő vagy probléma adódott vele, 14 napon belül a következő címre lehet visszajuttatni:
Léna Divat
2760 Nagykáta Dózsa György út 36.
Amennyiben a vásárlónak könnyebb, úgy a termék feladható postán maradó csomagként is. Ezen opció választásakor kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, hogy értesülhessünk a csomag érkezéséről.
Cserével kapcsolatos információk:
Lehetőség van a termék cseréjére is. Ez esetben is kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.
Alsóneműt, fürdőruhát, maszkot, zoknit és harisnyát NEM lehetséges visszaküldeni higéniai okok miatt!
A visszaküldésről:
- az árunak sértetlennek kell lennie
- az árut nem szabad használni
- a címkét nem szabad eltávolítani
- az áruval együtt küldje el a hiba leírását is
Mit kell ilyenkor tenned?
- Új rendelést kell ilyenkor leadnod az oldalon.
- A megjegyzésben mindenképp tüntesd fel, hogy csere.
- Ezután küldeni fogjuk a futárszolgálattal az általad kiválasztott csere terméket.
- A futár csak abban az esetben fogja átadni az új rendelést, ha átadod a korábban rendelt csomagot, benne a visszaküldendő termékkel.
További fontos információk:
Amennyiben lehetőség van rá, kérünk számlával együtt küld vissza a terméket.
- Ha a rendelt termék hibás, a visszaküldés díját megtérítjük.
- Ha visszautalást szeretnél, jelezned kell. Fel kell tüntesd az utalási adataidat (számlaszám és számlatulajdonos név) és mellékeld a csomagban. A csomag megérkezését követően 3 munkanapon belül visszatérítjük az összeget.
- Utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
- Amennyiben cipő kerül cserére, annak doboza kérjük, ragasztószalagtól, futár címkétől, felirattól mentesen kerüljön vissza hozzánk.
- Cserénél és visszaküldésnél is a szállítási díj a vásárlót terheli.
Ilyenkor kétszer számoljuk fel a szállítási díjat:
1. Odaküldés
2. Visszaküldés



























































